dimarts, 9 d’abril del 2013

PER QUÈ T'AGRADA LLEGIR?¿


EXPLICA'M EL MOTIU PEL QUAL T'AGRADA LLEGIR A mfernandezlopez2000@gmail.com I EL PENJARÉ AL BLOG, 
TOT ÉS VÀLID, EXPLICA EL TEU MOTIU!!! :D

Motiu general:

-Només en els llibres es pot canviar la vida simplement esborrant una simple paraula.



Motiu pel qual li agrada llegir a la Carla Fdez:


-M'agrada llegir perquè em relaxo abans d'anar a dormir i em fa els somnis més dolços.


Motiu pel qual li agrada llegir a Teresa López:


-M'agrada llegir perquè al tancar el llibre els problemes i complicacions es queden dins i no poden sortir a menys que tu vulguis obrir el llibre un altre cop. En canvi, en la vida mai pots tancar els problemes i deixar-los de banda....



Motiu pel qual li agrada llegir a la Montse López:

-M'agrada llegir perquè amb els llibres aprenc i m'informo, m'actualitzo i estic al dia del que passa al món.

Motiu pel qual  li agrada llegir a la Janett Uriol:

-M'agrada llegir perquè els llibres t'ensenyen coses de la vida que mai aprendràs. Amb cap altra cosa la imaginació va a més del que pot i cada llibre és únic, no n'hi ha dos d'iguals, ni de semblants, i el que ho fa és la capacitat d'atreure el lector.


Motiu pel qual  li agrada llegir a la Dolors López:

-Llegint puc entrar a nous móns impressionants i inexplicables, gràcies als quals la vida deixa de ser monòtoma mentre llegeixes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar!! Les vostres peticions i opinions fan aquest blog encara més maravellós:)