dimecres, 19 de juny del 2013

Les bodes <3<3

M'encanta assistir a bodes, vestida de mil botons; tornar a veure a tota la família reunida i especialment als dos enamorats. Aquest estiu tinc la sort d'assistir a dos bodes, la primera d'elles serà aquest divendres, el dia 21, que és quan es casaran els meus tiets. Tinc moltes ganes de que aquest dia arribi ja!!  
El que més m'agrada de les bodes és quan l'esclat de la puresa de la núvia amb el seu vestit blanc inunda  tota l'església, com si milers de cuques de llum transitessin al voltant d'ella. Tothom es queda bocabadat, alguns ploren de l'emoció. Sempre m'agrada mirar en aquell moment el nuvi, els seus ullets oberts com els del mussol i segurament, si en aquell moment li posessin un micròfon a prop, es sentirien els batecs del seu cor.
Realment, les bodes són fantàstiques, màgiques, com un esdeveniment de princesa.
I vosaltres què en penseu? Us agraden, per què?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar!! Les vostres peticions i opinions fan aquest blog encara més maravellós:)