dilluns, 8 de juliol del 2013

Nou contee!!! EL PONT DE CARLES

Fa un parell de setmanes vaig anar amb la meva família i uns amics a Praga, la capital de la República Txeca.
Em va cridar l'atenció el Pont de Carles, que és el més antic dels ponts de la ciutat. Al tornar, vaig començar  a buscar informació sobre aquest pont i em va semblar tan sorprenent que vaig decidir fer-ne un conte.
Els noms (del rei, la seva dona, fills, els arquitectes) són ben reals. També ho són les dades sobre les dones i fills que va tenir. La llegenda és real i al Carles li va caure realment l'estàtua al riu, encara que no se sap certament el motiu. És veritat que era supersticiós i per això va començar a construir-lo en una seqüència capicua de números senars. Ara bé, el tema de la bruixa és totalment fictici i també el tema de la por a l'aigua del rei. Això de ser orgullós també és de la meva imaginació. Però aquest relat s'apropa molt al que va ser, en el seu moment, la ciutat de Praga. Us animo a buscar informació d'on esteu per vacances i en feu un conte. 
És molt divertit i interessant i aprendreu coses que mai us hauríeu pogut imaginar! Vinga, poseu-vos les piles, cada dia hi ha un munt de coses noves per fer i descobrir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar!! Les vostres peticions i opinions fan aquest blog encara més maravellós:)